torsdag, september 16, 2004

hat blossar upp

som en fd elev som blivit utsatt för mobbing så upplever jag nu en total flashback om hur det brukade vara där i skolan för många, många år sedan.

har hängt på mirc-kanalen #dvdforumnattsudd ett tag nu, känns trevlig och vettig. men så drar man upp något minsta kritiskt mot nån moderator på dvdforum (som jag för övrigt inte är medlem på) och min gode vän Martin Munthe...då sätter sparkarna och glåporden igång...

som jag beskrev på ett annat forum, dom blir som vilda utsvultna hundar när dom hör talas om Camp Slaughter - denna lilla nollbudgetfilm som inte gjort en fluga förnär...det finns ingen chans att värja sig från idioterna. glåpord och hån från alla håll.

jag blir så ledsen. ...för det är så jobbigt att hela tiden utstå skit för några som man själv stöttar och tycker bara är roligt och harmlöst (vilket det uppenbarligen inte är av döma av reaktionerna).

jag känner ingen ork mer. det finns ingen anledning att producera genrefilm, speciellt lågbudget och privatfinsierad sådan, i sverige.

det är bara att ge upp. lämna över makten till hundarna.