måndag, juli 23, 2007

Roligaste QX-texten någonsin!

Ibland när jag känner mig nere eller bara uttråkad så brukar jag gå in på en viss QX-användare och läsa hans text (hans nick är nästan ännu roligare) och jag ropar efter citat-rätten och bjuder er här på det mest desperata försöket att få folk att inse att man är någon, och dessutom skrivet i en skön falsk personlig stil som om dessa "kändisar" överhuvudtaget skulle bry sig :)

Anna Lindh - god lunch, synd att det bara blev en gång...
Anna Book - har aldrig träffat nån som pratar så mycket...
Magnus Bäcklund - Pink Pussy, säger bara det... haha...
Jessica Andersson - synd att du inte kunde ligga ner pga håret...
Mathias Holmgren - när skall det bli en tredje middag?
Karl Martindahl - ta med gitarren nästa gång också...
Emil Sigfridsson - lycka till med musikalen!
Michael Brinkenstjärna - vi ses väl till helgen igen?
Natacha - hoppas du sov gott i baksätet!
September/Petra Marklund - snygg kille du skaffat!
Jessica Folcker - ledsen för oljudet...
Christer Sandelin - kul att du gillade min bil!
Tommy Ekman - hänger du med nästa gång också?
Micke "Syd" - haha, vilken sångare du är...
Linda Bengtzing - sorry att håret lossnade då vi buggade loss!
Big Brother/Jessica och Robin - de bilderna kommer aldrig ut...
Angelica Rimer - kommer du ihåg första gången?
Jan Johansen - vilken tur att du inte behövde köra iväg...
Sandra Dahlberg - skall försöka komma upp till er i vinter!
Jimmy Jansson - gillade du drinken?
Kikki Danielsson - håll hårt i hunden!
Basic Element/Peter och Jonas - alltid lika trevligt, ses snart igen...
Andres Esteche - kul att du gillade mitt halsband...
Farmen/Sebastian - 500 spänn för ett par solglasögon, bra affär!
Linda Rosing - what happens here stays here... ;-)
Marie Serneholt - fantastisk kväll, tack för kramen...
Robinson/Robban - haha, tack för tillståndet att röva bort Frida...
Dhani - fan vad vi skall festa när jag kommer upp och hälsar på, tappa inte bilnycklarna igen bara... ;-)
Dan Hylander - öva nu på datorspelet så kan vi mötas nån dag...