lördag, juli 28, 2007

Sidetrack

Spenderade någon timme på Sidetrack ikväll. Hade nog kunnat sitta där ett par timmar till, men eftersom jag var gäst hos Joao och Uno så var det dom jag löd. Men Sidetrack (eller om det är Side Track) är ett schyst ställe, lagom med män från trettio år och uppåt - och väldigt få typiska hunkar, utan mer "normalt" folk. Det vill säga, ett ställe där jag, en svensson, känner mig hemma.

Sprang in i Robban, en kille det var länge sedan jag såg. Han såg läskigt fräsch ut och jag misstänker att natten blir sen för honom. Men han är ung också, till skillnad från mig ;) Dessutom så knackade en Östersundare vid namn Gustav på min axel och det visade sig att vi hade en del gemensamma bekanta. Kul! Så jag kände mig hemma där genast efter ett par års frånvaro. Blir nog mer besök så småningom. Robban tycker jag skulle följa med på björnfest nästa fredag, så det är fullt möjligt att jag gör det.

Idag hade jag annars tänkt att publicera ett par Godzilla-recensioner (som den mega-nörd jag är), men på grund av trippen in till city så blev det inte så mycket med det. Men kanske i helgen någon gång.

Nåväl, återkommer med nåt vettigare inlägg så småningom. Ska ta och vara lite social nu.