lördag, augusti 11, 2007

Enter The Näsa


Ibland tar jag en ny bild på mig själv, främst för att ha som msn-avatar eller för att lägga ut som "facepic" på QX. Problemet är bara att min näsa blir gigantisk. Det här är inte det värsta exemplet - det tänker jag bespara er - men ser ni hur stor och platt näsan blir? Som om jag medvetet gått rakt in i en glasdörr om och om igen. Som ett marsvin med dåligt minne typ. Man kan fan sätta ner en månlandare där. Det är inte heller att min näsa är lång, spetsig och aristokratisk. Det är mer grunden till en rödvinsnäsa. Potatisnäsa. Ja, allt som har med mat och dryck att göra och är fult eller kan leda till fulheter. Istället fick jag en rundad, men väldigt utstickande hakspets istället. Vad bra. Man vill verkligen se ut så. Då hade jag föredragit en lång kran istället.

Jag borde spela titelrollen i nästa Rovdjuret-film. Näsdjuret: där du kan parkera ditt UFO.