torsdag, augusti 02, 2007

Poppy says...

Poppy: Morsning korsning!
Fred: Hej hej...
Poppy: Hur står det till med dig egentligen?
Fred: Nja, inte så där jättebra. Du vet hur jag brukar vara.
Poppy: Vad är det nu då? Deppad och ångest...
Fred: Jao...
Poppy: ...Tycker du är ful, fet och talanglös?
Fred: Hehe, jo pre...
Poppy: Usel i sängen, dum i huvudet och allmänt pissig?
Fred: Du uppmuntrar du inte direkt...
Poppy: ...
Fred: ...
Poppy: ...
Fred:Men så kan det...
Poppy: Färglös och luktar illa! Vars liv enbart består av krossade drömmar.
Fred: Sluta... det där är väl inte nödvändigt?
Poppy: ...
Fred: Kan du säga nåt vettigt?
Poppy: Och slem i halsen har du också?
Fred: ...
Fred: ...det har jag faktiskt. Hur kunde du veta det?
Poppy: För att du låter som en gris!!!
Fred: Jävla barnsligt...
Poppy: ...
Fred: ....
Poppy: ... Sorry, jag var lite elak. Du vet hur jag är. Skojade bara. Kanske gick lite över gränsen. Men sorry, okey? Ingen skada skedd va? Du vet att du kan lita på mig?
Fred: ...
Poppy: Kom igen då! Okey? Skaka hand på saken?
Fred: Okey då... hit med den.
Poppy: Om du kan ta mig din jävla idiot! Ska vi se vem som springer snabbast fetto?!
Fred: ...
Fred: ...
Fred: ...
Fred: ... APA!