onsdag, november 21, 2007

Dagens skvallerpress


Finns det egentligen någon som tycker Idoljuryn är ett intressant ämne? Eller är det bara jag som är vettig på hela planeten?
---
Kinesiska doktorer varnar för sexscenerna i Ang Lees nya Lust, Caution.

– De sexuella manövrerna i ”Lust, Caution” är onormala kroppspositioner, säger Yu Zaoze, gynekolog på sjukhuset Guangzhou Modern, till The Times och fortsätter:
– Bara kvinnor med flexibla kroppar, och som har gymnastiska- och yogaerfarenheter, kan utföra sexövningarna. Men för andra så kan imitation leda till onödig, fysisk smärta.


Personligen ser jag fram emot filmen. Mest för att det aldrig känns fel att se Tony Leung i såna avancerade aktiviteter ;)
---
Gamle högerfascisten Chuck Norris har aldrig varit någon favorit hos mig, men han har plockat lite självironipoäng (något jag trodde han inte hade) genom att delta i en reklamkampanj för nån fascistnisse i USA. Underhållande.
---
Kristdemokraterna vill att ni överger era barn. Som om det skulle göra världen lyckligare.
---
Det slår mig hur sjukt lik Göran "Tokstollen" Hägglund är gamle sektgurun Ulf Ekman - fast ung.
---
En vettig och intelligent präst har slutat på grund av idiotin inom den svenska kyrkan. För det ÄR farligt att hävda att Jesus skulle kunna ha varit homosexuell. Tänk om han vore det, då skulle ju hela religionen falla på grund av att homosexuell kärlek inte är lika mycket värd som heterosexuell kärlek.

Nog med rapporter från skvallerpressen idag.