tisdag, december 11, 2007

Carola


"Samhället måste ge homosexuella hjälp och information så att de kan vänja sig av med sin onormala läggning”

"Visst, jag har blivit mer vidsynt i min attityd gentemot homosexuella, men för mig kommer homosexualitet alltid att vara onaturligt"

"Men jag känner människor som blivit straighta efter förbön. Och som lever lyckliga i en man- och kvinnarelation i dag"

"Jag har inga problem med homosexuella, men sedan vill jag faktiskt bli respekterad för att jag kanske inte kan köpa allt, om jag säger så, utan att bli beskylld för att vara intolerant"


Eller

"Samhället måste ge oliktänkande hjälp och information så att de kan vänja sig av med sina onormala åsikter”

"Visst, jag har blivit mer vidsynt i min attityd gentemot svarta, men för mig kommer svarta alltid att vara onaturliga"

"Men jag känner kvinnor som blivit slavar till sina män efter förbön. Och som lever lyckliga i en man- och kvinnarelation i dag"

"Jag har inga problem med judar, men sedan vill jag faktiskt bli respekterad för att jag kanske inte kan köpa allt, om jag säger så, utan att bli beskylld för att vara intolerant"