lördag, december 08, 2007

Fest, middag och... fest!


Det är mycket nu. Julfest på jobbet där jag höll i musiktävlingen (som blev en succé kan tilläggas), pussade VD'n på kinden och säkert var väldigt pinsam i övrigt, men det var jul som fan.

På Lördagen så träffade jag morsan och Torfinn och åt Kina-käk i Märsta. Helt okey, och jag gav dom lite julklappar (+ joddelkorv) samt att jag fick några julklappar och mammas hembakade kakor mumsigt.

När det var över så lugnade jag ner mig nån timme och sedan bar det av till Klubb Super 8's tioårsfest tillsammans med Anneli, vilket var mycket trevligt. Jag blev som en heterosexuell skolpojke från sjuttiotalet när jag upptäckte att Christina "Thriller - En grym film" Lindberg var där och jag hälsade och pratade en stund med henne, vilket var trevligt.

Köpte lite filmer, Arne Mattsson, svenska mondofilmen Anaconda samt fantastiska totalt bortglömda mästerverket Gräset Sjunger med Karen Black och John Thaw. Blir nog en recension på den faktiskt.

Annars så diskuterade vi Stellans Skarsgårds snopp (vilken förevisades på projektor i festlokalen), Nicolas berättade om sitt möte med Christopher Lambert på en fest och Anneli, grymt snygg i sina coola kläder, lyckades NÄSTAN få iväg mig på efterfest på nån bar vid S:t Eriksplan.

Men jag kände att jag ville hem. Bor man i Märsta så gör man ju det tyvärr :(