onsdag, december 05, 2007

Nu är det Geijer på gång!


Fan vad skoj. Ett av sjuttiotalets stora, feta politikerskandaler har just vaknat till liv. Det var på tiden. Givetvis kommer alla inblandade att förneka att dom besökte minderåriga prostituerade och många kommer att referera till att personerna är just horor/narkomaner/osv osv och inte går att lita på, eftersom det är det bästa sättet att trycka ner människor som inte är starka nog. Peka på deras svagheter.

- Den uppgiftslämnaren hade tydligen en oerhört skakig bakgrund och fälldes även för brott, säger Olof Johansson.

Haha, precis som jag trodde. Jag lovar att jag skrev det första stycket innan jag läste Olof Johanssons uttalande. Nu vill jag bara läsa listan på alla som ska ha gjort dessa sexköp. Kanske döljer det sig några riktigt sköna hycklare där?

Läs mer.