måndag, februari 25, 2008

BR0KENRAiNB0W - Du gjorde min dag!


Detta var sjukt rolig :) Någon som kallas sig "BR0KENRAiNB0W" (observera stavningen, lite lunarstorm/helgon typ) blir sjukt upprörd över detta inlägget där jag skojar med tanken på hur en emo som är rädd för blod ska göra när denne ska skära sig i handleden.

Okey:

fyfan är du dum i huvudet eller, att vara emo har ingenting att göra med att skära sig att göra.
- Nej, men det är den allmänna uppfattningen som jag driver med.

emo är en musikstil som du kanske borde kolla upp lite mer innan du anklagar och dissar emostilen totalt.
- På vilket sätt har jag dissat emo-stilen? Har jag på något sätt klankat ner på musiken och klädstilen?

snobb som inte bryr sig ett skit om andra eller omvärlden, bara bryr dej om ytligheten och dyra grejjer
- Vet faktiskt inte riktigt vad du fått det ifrån? Har du läst min blogg överhuvudtaget? Den inriktar sig på en stor del till att bekämpa till exempel homofobi. Tyvärr kan jag inte bry mig om "dyra grejjer" eftersom jag är ganska fattig.

jag tycker att du ska läsa lite om vad emo verkligen är om du stör dej på oss utan att veta ett skit.
- Åter igen, vad har detta med mitt inlägg att göra?

jag blir så förbannad på sånna som dej som inte förstår ett skit, känslokalla fucker, du skulle behöva få rapp i baken din om du inte förstår att du ska sluta hacka på folk
- På vilket sätt är jag känslokall? För att jag vågar driva med "skära-sig-i-handleden-mentaliteten" som verkar finnas hos en del människor? eftersom emo inte har med saken att göra så borde du inte ta åt dig.

låt alla va som dom vill o döm ingen som inte gjort dej något ont, och som du verkligen inte vet något om. hoppas du skäms du din kränkande jävel...
- På vilket sätt har jag hindrat något från att vara sig själv? och på vilket sätt har jag kränkt någon? Har du läst min blogg? Har du läst alla min insändare, debattartiklar angående homofobi och kränkningar?

Och naturligtvis skäms jag inte. Men ditt svar gjorde faktiskt min dag :)