tisdag, februari 12, 2008

Kärlek Är Bajs - Min nya bok!


Jepp, så har jag äntligen fått storhetsvansinne och publicerat de senaste fyra årens värsta, bästa och mest neurotiska texter i en fet storpocket på 331 sidor!

Eftersom det rör sig om print-on-demand så kan jag inte säga att den är tokbillig, 199:-, men kvalitén är över förväntan på böckerna och trycket är utmärkt.

På Vulkans sida så kan man ta sig en närmare titt på omslaget, läsa förordet och smygläsa lite till :)

Så är ni uttråkade nog att vilja bära med er mina värsta och sämsta visdomar, bittra inlägg om livets motgångar, kåserier om de mest triviala sakerna jag retar mig på (hissar, pendeltåg, rulltrappor, wrestlare)... ja, The Best Of Fred helt enkelt!

Då ska ni köpa den.

Tyvärr så är tryckkostaden inte så billig att jag kan trycka upp en massa exemplar och ge till mina vänner. Ni får alltså acceptera det faktumet med den vetskapen att jag älskar er ändå :)

Köp boken här, om ni vill!