torsdag, februari 28, 2008

Studio S 1 år!

Studio S, det intressantaste och bästa dvd-bolaget i Sverige just nu har fyllt 1 år. Har kommit hem från den lilla inofficiella festen och det var väldigt trevligt. Skönt gäng.

Fick en del tips på kommande gobitar, tyvärr inget jag kan avslöja, men som bekant så kommer det en "Djävla Djur"-box i April (på min födelsedag för övrigt, den 23:e) med Castellaris fantastiska Jättehajen: Vindsurfarnas skräck, Rats och Tentacoli.

Rated X är ett utmärkt drama av Emilio Estevez som äntligen får svensk premiär. En film som jag har sett några gånger och som rekommenderas varmt.

Sedan, fast jag kommer inte ihåg om jag fick säga det, så kommer Christina Lindbergs troligtvis mest sällsynta film äntligen ut på DVD...

Nu är jag väldigt trött, har knappt hunnit reflektera över att jag har en nypressad utgåva av Utan Trosor i Tyrolen (även den Studio S) i hyllan, men i morgon så kanske det blir lite tysk "erotisk" buskis för hela slanten.

G'natt!