måndag, mars 17, 2008

Äntligen: Boken har kommit!




Huvva, nu är jag så där odrägligt tokstolt över mig själv faktiskt. Och över David. Vulkan hade haft problem med tryckeriet, ditchat dom och skaffat två nya tryckeriet, så äntligen kom min bok. Bloggen i pappersformat. Det bästa, värsta och sämsta ur "Mother! Oh God, mother! Blog! Blog!".

David fixade layouten, både omslag och innehåll, och jag försökte hålla mig från att inte censurera alla pinsamheterna. Och det klarade jag (förutom en post, men det handlade om att inte få en människa som inte gjort något ont att känna sig träffad).

Morsan fick också boken idag och tog tre foton som jag nu här lägger upp. Den ser fin och proffsig ut, lättläst och och med varierade längder på texter, en del små bilder och givetvis ocensurerade kommentarer från läsarna - både positiva och negativa.

Vulkan har tack och lov fixat sina tryckeriproblem och har nu två nya tryckerier som verkar kunna levererat boken i tiden. Har ni väntat ovanligt länge, tre-fyra veckor, så hör av er till Vulkan och fråga vart det blivit av boken. En vän gjorde en beställning nyligen och fick den på två veckor som Vulkan utlovar.

Boken går att köpa här och här kan ni även läsa en intervju med mig :)