onsdag, mars 12, 2008

Skådespelar-gig på g

Fick besked i förrgår om att man vill ha med mig i en reklamfilm (på sätt och vis, jag förklarar senare) som ska spelas in nästa vecka. Jag provspelade för en vecka sedan, så det var snabba puckar. Som det ser ut nu så ska jag spela pappa i alla fall :)

Det var länge sedan jag gjorde något mer avancerat på skådisfronten, mest statistgrejor (senast Du Levande, och det var ett bra tag sedan) så jag är faktiskt lite nervös. Det rör sig bara om tjugo sekunder, men under den tiden ska jag och min motspelare göra något riktigt bra som fångar och roar publiken.

Igår ringde man om kläder och klädstorlek, men det slutar nog med att jag använder någon av mina egna skjortor och byxor. Då vet vi att kläderna passar i alla fall.

Nåväl, lite skvaller om mitt gråa liv.

Nu på fredag kommer förresten min nästa krönika i LT. Väldigt seriös och personlig, och kanske lite för mycket av vad jag egentligen vill avslöja om mitt liv. Men jag hoppas att den kan ge inspiration till andra människor att sätta stopp för vissa saker i sina liv.