onsdag, mars 19, 2008

Sorry to missing U!

Hi FRED.how RU?
Sorry to missing U!
any news on your some?
i was great-build House in KHANOM
now and going with friend
to AngkorWat 25Aug08 this.
take care XXXXX.


Det är konstigt. Bara en vecka efter att senaste LT-krönikan som dessutom handlar om honom, så messar mitt förflutna igen. Efter mer än ett halvår.

Ett mess som kanske inte säger mycket, men som är fyllt av hans vanliga psykologiska krigsföring. Han vet att mina två högsta drömmar är att skaffa mig ett litet hus på varmare breddgrader, nära vattnet. Han vet att jag drömmer om att besöka Angkor Wat. Så det är så klart att han nämner det. Som för att visa vad jag missar eftersom jag lämnade honom. Att han också ber om ursäkt för att han saknar mig säger allt. Det är krigsföring.

Intressant var att en arbetskollega, både på skoj och allvar, sade att det var många farliga människor som hade namn som slutade på "Y". Tänk så rätt hon hade i det här fallet.

!

Vill du radera SMS?

Ja Nej


Ja givetvis...