söndag, april 13, 2008

Fred testar handikappfunktionen


08.02: Söndagmorgon och känner jag mig redo att testa handikappfunktionen när man ska skriva kommentarer på ett inlägg. Hur går det till egentligen? Jag är oerhört spänd. Så detta inlägg kommer att uppdateras.

08.06: Var tvungen att "pudra näsan". Men nu är jag tillbaka och fortsätter mitt experiment.

08.14: Det var lite krångligt, men upplevelsen var fantastiskt. Detta skrev jag först:

Då testar vi att skriva den första kommentaren. Jag noterar handikappsymbolen nedan, en rullstolsbunden person.

Dags att skriva in koden.


Tryckte på rullstolssymbolen och en röst dyker upp! Det är först en surrealistisk blandning med något som låter som baklängesröster i bakgrunden och sedan en svensk röst som säger att jag ska skriva in en sifferkombination. Jag skriver in siffrorna efter varje gång och när han säger "en gång till" så tror jag dock att siffrorna ska in i igen, vilket naturligtvis blir fel och jag får göra om det.

Men det var en upplevelse. Jag har testat handikappfunktionen och det var helt klart värt det. Testa själva. Om ni inte har något liv som mig.

08.19: Nu stannade mina funktioner av då jag lyssnade på en alternativt tagning av Strawberry Fields som är fantastisk. Trumsolot på slutet är sjukt bra! Nåja.

Dags att äta frukost.