onsdag, april 23, 2008

Så har man kommit över trettioårs-strecket


Officiellt i alla fall. Över har jag varit sedan jag fyllde trettio, men nu är det i alla fall ett år mindre kvar till pensionen, vilket jag ser fram emot.

Jag sov väldigt dåligt i natt, så hoppas att krafterna kommer tillbaka under dagen. Har fått en paket/stort brev från morsan, men det ligger på posten och jag har inte tid att hämta det förrän i morgon tyvärr.

Efter jobbet idag så ska jag möta upp Gregory och vi ska ut och äta en sväng. Bara på tu man hand. Sedan på Lördag så blir vi ett gäng som går på Ellora och käkar, vilket ska bli väldigt trevligt :)

Jag föddes för övrigt på en Lördag och det var för exakt 11323 dagar sedan! Här kan man kolla vad som skedde på det fantastiska datumet 23/4, och jag noterar att Gestapo officiellt började sin verksamhet den här dagen, Christer Pettersson föds, Carola kommer trea med Främling i Luxemburg och McDonalds öppnar sin första restaurang i Kina. Hurra ;)