lördag, april 12, 2008

Sanningen om blondiner?

"Isabella hamnade på sjukhus sedan hon plötsligt svimmat. Där konstaterades att kollapsen berodde på stress.

-Det blev en väckarklocka. Från att ha gjort runt fem bloggrelaterade aktiviteter varje dag gick jag ner till två. Och jag försöker alltid ha kvällar och helger lediga."


Ibland undrar man om det där som sägs om blondiner faktiskt stämmer? Svimma av bloggande? "Bloggrelaterade aktiviteter"? Vad fan är det?

Blir man stressad av att skriva korkade inlägg på en blogg så misstänker jag att alla hästarna inte är i stallet. Har ni besökt bloggen? Något som uppenbarligen sjukt många människor gör. Det är det tristaste stället jag sett, intetsägande och texter som inte leder någonstans, amatörbilder på väninnorna och ja... helt enkelt ointressant.

"Att vara konferencier på Enough välgörenhetsgala mot mobbning och gatuvåld kommer bli något av det häftigaste jag någonsin har gjort i mitt liv."

Mmm, precis... ;)

"Hemma! Det gick bra hos Sveriges radio, Olle och Martina var supertrevliga. Efteråt fick jag skynda till solariumet för att hinna bli lite brun, sedan blev det en snabb intervju med Svd och därefter hem och göra sig iordning!"

Vilka krav!

"Jag började på en ny bok igår som heter Supermat av Helena
Nyblom. Kul fakta om hur nyttigt vissa saker som vi äter faktiskt är!
Den rekomenderar jag verkligen."


Öhhhhh...måste få in produktplacering...öhhhh...snörvel...öhhh...

Jaja. Skitsamma. Hon tjänar stålar på något meningslöst i alla fall. Sånt gillar jag.