måndag, maj 19, 2008

100000 besök!!!


I natt, där söndag övergick till måndag så fick jag mitt hundratusende besök på bloggen sedan jag började föra statistik för ett år sedan. Hundratusen besök. Det är coolt. Och då är jag varken känd eller speciellt trendig. Detta betyder också att närmare sextiofemtusen unika besökare har varit inne på min blogg sedan i maj 2007.

Lite synd att jag inte började föra statistik sedan starten 2004, men va fan. Det är inte antal besök som räknas, utan att det faktiskt finns några där ute som läser mina yranden om allt från HBT till film. Tack. Ett stort tack.

För att fira detta så kommer jag tillsammans med ett par sponsorer att ha en liten tävling här, med start någon gång under veckan. Man kanske måste vara lite filmnörd med inriktning mot kultfilm, men det ska vara på ett sånt sätt att alla kan deltaga.

Priserna, första till tredje pris, är riktigt fina :)

Men ni får hålla utkik. När ni minst anar det så får ni vässa puckelryggarna, låtsas att ni är en supersmart Yul Brynner, ta mördarbläckfisken vid tentaklerna och se till att vinna! :)