lördag, maj 17, 2008

Alla sökord leder till min blogg

Det är underhållande att kolla med vilka sökord som människor hittar till min blogg med :)

Här är några favoriter (utan att rätta stavfel eller särskrivningar):

emos
bög porr
homosexualitet är en synd
en festlig middag
jävla skit vad bra
naken brud i östersund
brittisk komedi gubbe flint
disney land with prostitutes
djurporr
feta fruntimmer
gammal +lavemangspruta
hur lång är bruce payne
kåtaste moster
mor son har sex
phuket city local prostitute


Det fanns ett hundratal sökord som personer hade skrivit för att sedan hamna på min blogg. Jag hoppas, men inte i alla fall, att dom hittade det dom sökte. Speciellt dom som vill köpa prostituerade på Disneyland och undrar hur lång Bruce Payne är. Tyvärr har jag inte dom svaren, men någon har. Tror jag.