torsdag, maj 15, 2008

Whatever happen to Katja & Linus?

Ja, ni som varit i forumsvängen och gillar eurocult vet nog vilka det är. Katja kallade sig Supercat och Linus Superboo, om jag inte minns fel. Jag umgicks en del med dom för länge sedan och dom hade en fantastisk filmsamling, på den tiden vhs, och sedan var det också dom som spelade den första dvdn för mig.

En av mina favorit t-shirts är fortfarande en (numera) väldigt sliten sak med affischen Atlantis Interceptor på framsidan. Den gjorde dom och en sån fick jag en gång i tiden.

Deras gamla hemsida är för länge sedan död och dom verkar ha försvunnit från jordens yta. Jag har sett fler efterlysa dom på nätet, så jag är nog inte ensam om att förundras över denna försvinnande-akt värdig Houdini.

Jag vill nog påstå att dom introducerasde många genres, filmskapare och skådespelare för mig och för det är jag evigt tacksam.

I alla fall hoppas jag att dom har det bra nu för tiden.