måndag, juni 16, 2008

Angaende FRA: Jag har massor att dolja - men ar jag terrorist for det?

Detta med FRA har uppenbarligen blossat upp medan jag befunnit mig i Kina. Moderat-horor och andra illasinnade mentala nazister tjatar om vart lands sakerhet. Vissa Sverigedemokrater tycker det har ar ett finfint satt att halla koll pa vara invandrare. Naturligtvis ar det hela ett enda javla vansinne.

Ibland skriver nagon, bland annat har jag for mig att overskattade karringen Liza Marklund skrev nagot liknande for tva-tre ar sidan, att "jag har inget att dolja, har ni?" som ett forsvar till denna sjuka lagstiftning.

Givetvis har vi alla massor att dolja. Jag har massor att dolja. Jag har hela mitt privatliv, mina kanslor och mina asikter att dolja. Ingen annan, inte ens en moderatapa, har nagot med det att gora.

Man behover inte vara kriminell terrorist-pedofil bara for att man varnar om sitt privatliv.

Man kanske bara har intelligens nog att vara den man ar utan att forsoka tro nagot annat.

Tack och lov att jag inte var en av dom dumjavlar som rostade pa hogern forra valet. Nu star ni dar med rumpan bara och den fortjanar att knullas hart.

Nu, vidare ut i Shanghai-kvallen.