tisdag, juli 22, 2008

Ännu en långsök(ord)t historia...

Johnny på Stationsvakt verka ha lekt lite med de ord och fraser som folk har sökt på för att komma till hans blogg. Själv tyckte jag det var skitkul och har gjort samma sak som honom, nämligen skrivit en liten historia kring ett gäng av sökorden.

Hur utbredd denna lek är vet jag inte, men jag föreslår att den gärna får vara vulgär och fånig, men MÅSTE Ha ett lyckligt slut. Här är min historia, och sökorden är fetade.


Det var en sådan där vanlig dag då jag i full kareta sprang ner för Malmskillnadsgatan i jakt på bäver. Jag hade redan för länge sedan tröttnat på homosex och att se carola naken kunde knappats räknas som upphetsande längre, även om vissa Bangkok horor längre ner på gatan tyckte annorlunda.

”Vart köper man kondomer?” frågade jag en prostituerad som lite vagt liknande Dirch Passer. Han var ganska stilig och trots att han bar på en lavemangspruta så kände jag tilltro till honom. Han var en 174 cm lång kille som på fritiden gillade att bygga ett piratskepp, dessutom i naturlig storlek berättade han, och tillade att han faktiskt gillade feta män! Toppen tänkte jag och berättade att jag hade stor kuk!

Han såg plötsligt väldigt besviken ut, eller kanske bara lite låg, precis som en argentinsk tomte.

”Det är jag som är Englas mamma”, sade han och slet av sig gummimasken. ”Men är det okey för dig och att du också gillar bögporr och tortyrporr så kan du väl slå mig en signal på 08-5882790.

Argt kastade jag kvällstidningen, med rubriken ”Zombies in husby” och gick därifrån. Den dagen var också min lyckodag. I ett hörn så stod en sexig ninjakrigare och erbjud mig, helt utan förvarning, ett handjobb!

Jag tackade nej, men sade ”Du, min asiatisk näckros, har du inte lust att följa med hem på en kopp té?”.

Några dagar senare gifte vi oss i Kusböle och har levt lyckliga sedan dess.

Det var väl en fin historia? Lyckligt slut och allt! :)