måndag, juli 21, 2008

Tänk så levande jag känner mig med min iPod Touch nu!



Jag har nämligen installerat "Flashlight" på den, vilket helt enkelt betyder att du trycker på en symbol och skärmen blir helt vit och lyser upp den närmsta (dvs, den närmsta, inget bortom en meter) omgivningen. Dessutom har jag installerat Shakespears samtliga verk i ett program, varför jag nu behöver det.

Det roligaste är dock ett program där man kan läsa de flesta av Lovecrafts noveller, vilket var precis det jag behövde. Hade ändå tänkt läsa om dem, men har inte orkat införskaffa mig någon bok.

Sedan vill jag inte ens nämna min iPod Touch Tarotkortlek, iPint med ett virtuellt ölglas (+ spel), ett memoryaktig spel där jag kan använda mina egna fotografier och två spel som får mig att vråla av ilska eftersom jag alltid gör fel: Spinner och Cube Runner.

Fast nu vill jag helst ha Quake 3 på iPoden. Precis om på youtube-klippet här uppe.