fredag, augusti 08, 2008

Det är faktiskt vidrigt!


Jag vill inte se en parasit som suger på ett kvinnobröst hur som helst.

Eftersom alla tycker det är så vackert, fint och naturligt så ska jag börja gå med bar överkropp på stan - eftersom att vara halvnaken är det naturligaste som finns, vi föddes nämligen helnakna, så halvnaken måste vara godkänd av PK-maffian.

Jag ska klia mitt håriga, svettiga bröst, rätta till mina manboobs så att alla ser och stolt visa upp den jag är. Eftersom jag är homo så är det naturligt för mig att inte först och främst skaffa barn (vill gärna spendera mitt liv på något annat) och alltså måste jag få utlopp för min tuttfixering på nåt sätt. Och jag förutsätter att alla ammande kvinnor tycker det är fint, vackert och naturligt och att ingen tycker det är smaklöst och äckligt. Min pojkvän tycker mina bröst är tokfina, och det är det enda som räknas.

Detta kräver jag av alla finkänsliga mammor där ute som kompensation för jag tvingas se deras bröst.

;)