söndag, augusti 10, 2008

Helgen som varit - fy fan vilken trist rubrik!

Ja, men vad skulle jag skriva? Dels är jag trött och dels är jag trött. Så jag orkar inte skriva nåt mer avancerat. Vi har varit och sett The Dark Knight som var helt okey, även om Heath Ledger (stavas det så? orkar inte kolla upp det) var lysande ochs tal hela (överlånga) showen.

Igår firade vi officiellt ett års-jubileum (fast det är egentligen på tisdag, så jag skriver mer då) med libanesisk mat som var väldigt god och dyr. Men va fan. På vägen till stationen träffade vi Roy Andersson och jag fick tillfälle att tacka för senast. Han hukade i regnet och såg annars väldigt nöjd ut. Men är man Roy så har man nog anledning att se nöjd ut.

För övrigt sitter just nu G och sprettar isär en Cola-indränkt bok (Conversations with God av Neale Donald Walsch), på grund av en ryggsäcksolycka som även ruinerade mina apbilliga hörlurar som jag köpte på Kjell & Co i Kista.

Men Anneli är hemma från Frankrike (eller vart det nu var hon var och hade roligt), Joao kommer hem efter en evighet i Tyskland, Gregory är hemma sedan en vecka, Stellan är snäll och go (och gillade Seed) och mamma skrev att hon älskade mig i en annan kommentar här i bloggen.

Det är ett bra liv man lever faktiskt :)

(och då orkar jag inte nämna de hämninglösa drivor av DVDs som ramlar ner varenda dag i brevlådan, eftersom jag för en gång skull i mitt liv har råd att köpa DVDs hela tiden och ändå ha gott om pengar över)