onsdag, augusti 06, 2008

Vem skulle du tungkyssa - Björn eller Benny?



Av någon helt oförklarlig anledning så diskuterade vi vem som var den snygge i ABBA på jobbet häromdagen. Björn är den utan skägg och Benny är den med, så att ni hänger med. Då slår det mig att dessa två herrar troligen varit någon form av sexsymboler en gång i tiden, även om man inte kan tro det.

Så vem, oavsett vilken läggning eller kön ni har, skulle ni tungkyssa? Ni blir alltså tvingade och MÅSTE välja.

Blir det Björn som ser ut som en rakad redneck eller Benny som ser ut som en... farbror?

Under jobb-diskussionen så slängde jag ur mig att "Benny är väl ansedd som den snygge" och nu när jag tänker efter så kanske det kanske är orealistiskt. Mina arbetskamrater tittade skeptiskt på mig i alla fall.

Men vem ska man välja då?

Själv väljer jag Benny, och då har jag ändå valt en ganska "attraktiv" bild av Björn. Benny verkar dessutom normalast på något sätt. Björn har antagligen en massa sjuka perversioner som vi inte ens kan ana medan Benny föredrar sitt dragspel.