måndag, september 08, 2008

Mitt personnummer är värst och hemskast av dem alla!

Mitt är värsta av dem alla! Så 666-pappan ska vara glad över att de bara har ett sånt gammalt tal! Jag har något betydligt aktuellare.

6913

Ja, ni ser ju. Vi går igenom dessa fyra siffror för att se vad som eventuellt skulle kunna strida mot min personlighet som jag var en religiös moraltant:

* 69 - Ja, det säger ju alltå. Sextionian! Berömda och dekandenta sex-ställningen! Vem vill ha en sexualakt i sitt personnummer? Inte jag i alla fall! Det är perverst och omoraliskt och på detta sättet kan jag också utstå hån från människor som tycker det är roligt med att jag har 69 i mitt personnummer.

* 13 - OLYCKSTALET NUMMER ETT! Inte ens flygplan har en rad 13, inte officiellt i alla fall. I vissa skyskrapor jag besökt så finns inte våning 13. Detta är symbol för otur och olycka och jag vill inte förknippas med något sånt fruktansvärt!

* 91 - Freddy Mercury dog av AIDS! Hur kan mitt personnummer förknippas med detta olycksår! Dessutom är det gott om hemska olyckor (bland annat blev en åskådare dödad av blixen under US Open) och fruktansvärda händelser det året.

Så tre saker som är minst (om inte mer) realistiska anledningar till att jag måste få byta personnummer!