lördag, september 06, 2008

Okey... han har fet hy, ölmage och lätt bakåtlutad hållning = magnetisk?


Allt fastnar på den polske magnetmannen, i alla fall enligt Expressen.

Jag blir lite skeptisk. Nu tänker jag inte ens försöka offra min dvd-spelare i något sånt här försök, men tar jag en bok eller en fjärrkontroll eller mobil eller... ja, något som är hyfsat platt och har rätt tyngd så kan jag får det att balansera på bröstet på det där sättet.

Sedan underlättar det nog att han har, som jag skriver i rubriken, fet hy (vilket jag iofs inte kan bevisa), ölmage och lätt bakåtlutand hållning, för att saker och ting ska verka magnetiska mot hans bleka gubbkropp.

Måste ta upp detta med Gregory. Han är för smal för att kunna göra nåt sånt där, men eftersom han har antydan till en charmig ölmage så kanske han kan bli magnetisk om ett par år.