fredag, oktober 10, 2008

Dagens impulsköp!


Det blev lite film idag. Först och främst den nya lyxiga Dirty Harry-boxen som verkligen är bland det snyggaste och ambitiösaste jag sett. Gillar den lilla polisbrickan i fejkläder och med Harry Callahan-ID :)

Dessutom blev det dessa fyra i butik:

The Haunting of Hell House - en spökfilm med Michael York som jag alltid velat se.
Black Roses - Heavy Metal-skräckis som verkar extremt fånig. Men kul.
Touch Of Death - kompletterar min Fulci-samling.
The Texas Chainsaw Massacre 2 Gruesome Edition - äntligen har jag en vettig utgåva.

Sedan blev det lite från Axel:

Baby Blood - Fransk skräckis som verkar bra (och uppföljare är på g)
Ancient Warriors - Skräp som jag var tvungen att köpa för att Jarmo Mäkinen en gång berättade att han skulle få sitt stora amerikanska genombrott med den ;)
The Pit och Hellgate - Två b-skräckisar som verkligen verkar vara i min smak.