tisdag, november 25, 2008

Fred - före och efter




Kunde inte bara låta bli, utan gjorde några småförändringar på mig själv. Första bilden är hur jag ser ut nu och på den andra så har jag försökt ta bort några år.

Först och främst åkte hårfästet ner en aning. Bort med lite rynkor och häng under ögon och hals, leverfläckar och annat mysigt försvann. Drog in kinderna en aning, likaså hakan (fast där fungerad det mycket genom att jag helt enkelt trimmade skägget) samt tog bort lite allmän hårväxt runt munnen, kinden och hakan. Försökte ge mina ögon lite mer levande färg också.

Det är nog lättare att se förändringarna om ni klickar upp bilderna i större format.

Så rastlös är jag nu alltså. Istället för att se en film, läsa en bok eller att göra något vettigt så lekte jag med "spot healing brush" i PhotoShop.