lördag, november 29, 2008

Idag rullar släpvagnen

Vi bar en massa möbler igår. Eftersom flera grannar flyttar samtidigt som jag flyttar in så har vi fått välja och vraka bland möblerna som fanns kvar. Vi bar soffor, bord och en stor matta som kan passa i vardagsrummet. Det var också första gången G fick se lägenheten - snacka om att köpa grisen i säcken - men han älskade den. På Måndag och Tisdag blir det omtapetsering i sovrummet också, så det blir nog ingen sovmorgon under vår lediga Måndag.

Detta innebär också att detta blir mitt sista blogginlägg på ett tag. Kanske hinner jag något i någon paus på jobbet, men det är så mycket att göra där ändå. Bredbandsbolaget hoppas jag kommer nästa vecka så att installationen hyfsat fort. Tyvärr bara Bredband 24 eftersom huset inte klarar av den snabbaste varianten ännu.

En låt som gått väldigt mycket i min Ipod de senaste dagarna är Second Life Replay med Soundtrack Of Our Lives från deras dubbeldiscare Communion. Fantastisk sång, men jag har inte hunnit koncentrera mig på hela albumet ännu tyvärr. Jaja, musik kommer det att höras i lägenheten i alla fall. Och film. Så det får bli drogen som tar över efter internet ett tag.

Nä, nu ska jag koppla ur datorn. Vi höres.