söndag, november 09, 2008

Min mors tredje blogg!

Om ni tycker att jag bloggar mycket så ska ni istället vända er till morsan, som nu har sin tredje blogg! Och hon skriver på alla tre dessutom, något som inte ens jag skulle orka i en liknande situation. Denna gången har hon öppnat portarna på Metro och bloggen går att besöka här.

Jag drar en koppling till hennes rastlösa personlighet här faktiskt. Vi talar om en dam (fast hon skulle nog hellre kalla sig "tant") som har flyttat säkert... 20-30 gånger under sitt liv och antagligen säker (om jag känner henne rätt) kommer att flytta en eller två gånger till - även om hon nu säkert påstår motsatsen :)

Min favoritblogg av hennes är faktiskt den på Blogger (dvs samma leverantör som min blogg), eftersom den är mest självbiografisk - vilket är intressant för en son som mig att läsa. Den har också minst läsare som jag förstått det som, vilket är lite synd. På Aftonbladet, där hon får tokmånga kommentarer och har några hundra besökare varje dag, så blir det mest dagsaktuella nyheter och våra traditionella familje-provokationer, allt för att reta upp känsliga ;)