lördag, november 29, 2008

Se det lugn som varar...


...för naturligtvis lyckades vi koppla upp oss med ett litet modem som vi fick låna av Mariusz - Gregorys arbetskamrat och samma person som nu tagit över det rummet jag hyrde av Simon sedan jag kom ner till Stockholm.

I alla fall har vi arbetat som svin hela dagen. Tack och lov hade vi förberett det ganska bra och det i stort sett allt var packat. Nu inser jag också hur otroligt mycket x-rentals jag har kvar, alla gamla samblarobjekt till VHS och Betamax som jag byggde upp min samling med en gång. Allt sånt är fortfarande nedpackat och kommer att fortsätta vara det. Tar för mycket plats och eftersom jag är kräsen med bildkvalitén så har inte VHS något i min stuga att göra längre.

För tillfället sitter jag i köket där vi har ställt uppdatorn på en köksbänk, en sådan där av trä som heter "Bekväm" och går att köpa på IKEA för 395:-. Vi fick den av en granne som ändå skulle flytta. Gregory har just tagit ett bad och snart ska vi gå ner till det lokala alkishaket och ta en öl. Livet i Märsta helt enkelt.

Sedan längtar jag efter min familj och mina vänner. Anneli, Markus, Stellis, Joao osv osv. Mamma och gänget är ju familjen. Markus ska i alla fall komma ner i vår och se Judas Priest med oss! Roligt som fan :)

Okey, nu är G klar med badet. Dags för mig att ta på mig något istället för den här sunkiga morgonrocken! Höres!