lördag, november 15, 2008

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Daniel...:
************************************************************************************
Så här går det till:
*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
*************************************************************************************

1. Choklad är något jag kan få våldsam huvudvärk av. Men det skiter jag i då jag älskar choklad.

2. Jag är sjukligt snål när det gäller skor och har haft för vana att tejpa mina skor för att de ska hålla längre. Senaste gången så tätade jag dem med strumpor, två lager innersulor och klister.

3. En gång var det SÅ nära att jag blev polisanmäld för trakasserier, men det beror helt på att personen förtjänade det så hårt. Hoppas han lever ett djupt olyckligt liv nu.

4. Fobier som jag döljer ganska väl: hiss-skräck, vattenlevande djur, åka bil och flygplan, höjder och

5. Jag har faktiskt inhalerat marijuana-rök vid två tillfällen, båda gångerna indirekt då jag befann mig på konserter där publiken rökte som galningar runt omkring mig.

6. En tredjedel av min lön går direkt till DVD-inköp. Det brukar bli runt 10 filmer på vecka.

7. Mot all förmodan så är jag näst intill Forrest Gump-lycklig. Man kan nämligen vara arg, upprörd och förolämpande - och ändå vara lycklig.

Jag utmanar Stellan, Morsan, Jack, Balle & Abarth, Fredrik och Johnny.