torsdag, november 13, 2008

Vi börjar från rymden....


....där vi ser jorden.

Sedan zoomar vi in på Sverige...



För att gå vidare till Märsta...



Och där, mitt i bild...



... så ligger min och Gregorys nya lägenhet! :) Jepp, efter mycket sökande så har jag fått en mycket trevlig och mysig lägenhet i Märsta. Inte allt för långt från stationen och med 2 rum och kök, 56 kvadratmeter, som kan rymma hela min massiva filmsamling, ett par datorer och en massa kreativitet.

Det känns lite nervöst att faktiskt dela lägenhet med någon. Jag är ju helt klart min omgivnings Elisabeth Taylor när det gäller förhållande, men det är egentligen inte förrän nu som det har känts rätt att faktiskt bo ihop med någon. Önska oss inte lycka till, utan håll bara tummarna i tysthet att vi klarar av det ;)

Förhoppningsvis kan jag shoppa lite möbler snart och göra det såpass beboeligt att jag kan ha en liten inflyttningsfest. Vi får väl se när det blir...

Jag har lagt det här inlägget under "resor och andra utflykter", men jag vill inte se den här delen av mitt liv som en resa. Snarare som en schyst utflykt i goda vänner sällskap, lite äventyr, god mat och ett lugnt hem att komma hem till sedan.

Det är väl det livet går ut på? :)