tisdag, december 30, 2008

Unika bilder: Jag och Carola tillsammans!


Denna unika bild, som skapade en del rabalder i skvallerpressen för några år sedan, visar mig och Carola på samma plats samtidigt. Hon på scen, jag som vakt i en manlig självlysande väst. Jag var lite smärtare och mer välfriserad, och det kanske var därför hon valde att uppträda och predika där. Jag förnekar inte min propra frisyr och dess likhet med diverse kristdemokrater, och det var säkert lockande för denna ständigt lysande stjärna inom den svenska musik-himlen. Även om jag inte har samma åsikter som henne att homosexuella är sjuka och transsexuella kommer till helvetet.



Vid en närmare titt på bilden så ser vi hur glad och lycklig hon är när hon ser mig. Hon ser dessutom skamlöst bra ut på just den här bilden, med fina karaktärsdrag och med ett lagom decimetertjockt lager av make-up för att dölja botox-skadorna. Tur att jag stod med ryggen till så att hon slapp se mina kräkreflexer som kom genom att jag stoppade fingrarna i halsen. Vet inte varför jag gjorde det, men det föll sig naturligt vid just detta tillfället. Vår ryktade romans varade inte mer än så, vilket kanske bara är tur. Annars hade jag också bloderat håret, blekt tänderna och sett minst lika karaktärslös ut som hennes män.

Så här har ni bilden, och erkännandet. Carola och jag tillsammans. På några meter avstånd. Med 1500 skrikande snorungar som förkläde. Tack gode gud för det.