tisdag, januari 27, 2009

Kvinnor jag inte förstår del 1: Samantha Fox


Okey, I don't get it. Hur kunde hon sälja så många skivor? Var musiken så bra att killarna/pojkarna/männen där ute köpte hennes album? Troligen var de mest ute efter hennes kropp, och varför köpte de då inte de betydligt billigare affischerna då? Det skulle säkert kunna köpa en megaposter som täckte hela pojkrumsväggen bara de skramlade ihop lite extra veckopeng!

Tjejer/flickorna/kvinnorna då? Musiken? Knappast, jag tror inte varje tänkande tolvårig flicka frivilligt skulle ha "Ze madonna with ze big boobies" i skivstället eller väggen där hemma.

Själv kan jag inte säga att jag har någon speciell relation med människan, speciellt inte som något sött att se på - eftersom jag råkar ha andra intressen i livet. Nu när jag ser på bilden så kan jag faktiskt tycka att hon har ett fint ansikte, men de där två talangerna nedanför tar liksom upp blickfånget till slut.

Jag frågade en arbetskamrat hur hennes relation var med Samantha Fox, och enligt henne så tyckte hennes barn att Samanthas bröst var otroligt roliga när de guppade fram och tillbaka i diverse videos, men det var mest för att brösten var roliga och inget annat.

Så, plötsligt finns det ingen logisk skivköpare.

Men det ska tilläggas att jag tycker Samantha är en cool dam som vet vad hon pysslar med. Men det är en helt annan sak.