lördag, februari 14, 2009

090214

Dagen började tidigt. Drömde om gummiband och var så stressad att jag steg upp en halvtimme efter att G gått till jobbet. Anneli mailade några sanslösa discolåtar och jag har lyssnat mycket på Prodigys senaste album.

Åkte in till stan, träffade Joao, kramade hans mamma (som hade lagat mat sedan sju på morgonen för någon middag de skulle ha senare på kvällen), sedan gick vi till Monkey Beach där jag köpte The Frightened Woman, Gargoyles, Nightmare Man och The Monster That Challenged the World/It! The Terror from Beyond Space. Micke slängde även med The Mayor Of Sunset Strip, en fantastiskt dokumentär som bonus - vilket jag upptäckte senare när jag rotade i påsen.

Mötte upp med G på stan, vi åt lite thaimat, åkte hem och tog det lugnt. Lagade hemmagjorda hamburgare och jag letade sedan efter en del TV-skräckisar som Micke på Monkey var ute efter.

Nu sover G och det gör jag också snart. Ni får ha det så bra och puss och kram!