onsdag, februari 18, 2009

den efterblivne homofoben slår till igen

Senaste meddelande från den efterbliven homofoben:

"He he he, du kan ju forsoka ta mig om du kan... hört talas om www.proxyforall.com (te x) som garanterar slummpmässiga proxyadresser att skriva ifrån? Vilket faktiskt gör att man kan vara helt anonym... det vet man om man kan lite om datorer...
Gå du till polisen, då får du ditt äckel smaka på battong, men det skulle du säkert gilla.
Jag är ädre än 50... Ja vi har träffats ett antal gånger, du känner mig faktiskt.... Hot? Tja... jag har din adress och vet att några pojkar vars politiska inställning är åt höger är väldigt intreserade av vad du bor. Jag har nu förmedlat den adressen på www.info88.com som är en trevlig plats där nationellt sinnade människor sammlas för att disskutera olika saker.
Om du nu tror at du vet vem jag är... avslöja mig då? Det vore väll trevligt att få visa vem jag är för dina bögkompisar? Komigen, jag utmanar dig ditt lilla äckel.
Men du är som de små hundarna, skäller men inget bett...
Haha, din mamma är säkert stolt över att ha fått en liten skit till son.... När du var liten var du väldigt märlig och du har bara blivit värre med åren..."


Ja, vad ska man säga...