fredag, april 24, 2009

Dagens första beställningar....


Klockan har inte ens slagit 06:00 och jag har gjort min första beställning :)

Soviet Propaganda: The Complete Collection
- Efter tips från Jocke så fanns denna utmärkta samling riktigt billigt på Play.

The Abandoned
- Bra spökfilm, enligt Jocke... så varför inte?

Isolation
- Jocke igen, damn you! Men den verkar bra!

Thai Action Pack (Spirited Killer / Born To Fight / Thai Police Story)
- Kompletterar min Panna Rittikrai-samling lite.

Hard Gun
- Någon sågad Rittikrai-rulle som jag inte sett.

Yokai Monsters Vol. 1 (Complete Collection)
- Måste ge mig i kast med dessa tre Yokai-långfilmer någon gång.

Battle Warrior
- Tony Jaa har en liten roll som skurk, men det är en skön djungelactionrulle.

Update! 07:45...

Altered
- Fan ta dig Jocke! ;)