lördag, april 18, 2009

Upp & Ner


När jag tittar på min statistik så förvånas jag över hur upp och ner det går. Ni kan se kurvan här uppe. Är det så att jag skriver något intressant varannan dag bara? :) Så här har det alltid varit, nästan, och även om besökarna har blivit färre det senaste året (Hey, man kan inte alltid ligga på topp och så dokusåpa-wannabes) så leker statistiken fortfarande berg-och-dalbana.

Nu har jag valt att minsta ner mitt skrivande eftersom jag inte är lika road av det som innan, och försöker istället skriva mer om film och recensera lite bra film som förtjänar uppmärksamhet. Det är så klart att det är mindre intressant för allmänheten. Hade jag gått tillbaka till HBT-politik och vara allmänt provocerande så hade jag nog fått fler läsare.

Men kommentar-granskningen har jag fortfarande kvar då det kommer en den obehagliga saker, främst från höger-vridna läsare. Hot och sånt. Men det får man ta :)